Renault Captur 1.3 TCe 140 PK Intens

€ 22.900,- incl. BTW

Bouwjaar 28-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 46.921 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 140 PK Intens


€ 22.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 46.921 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf A. van Rijswijk
Contactpersoon Ad-Jan van Rijswijk
Adres Zoutendijk 2
Postcode 4264 KH
Plaats Veen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 319900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 22055070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanrijswijkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - jun 2022

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Ledig gewicht: 1.253 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Leaseprijs: € 283 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

Prijs incl. verkooppakket 4 (BOVAG-garantie) is € 24.195,-.

'Drive for change', zeggen ze bij Renault. En daar is deze auto een mooi voorbeeld van. Vooruitstrevende techniek én een fraaie vorm. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet u direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Het navigatiesysteem en het audiosysteem (met DAB-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Extra opties op deze auto zijn: cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook.

U geniet nog meer van het rijden met uw Renault omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. In deze Renault vinden we verder een hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

= Bedrijfsinformatie =

Zaterdag 27 april zijn wij gesloten in verband met Koningsdag.

Stuur de foto's van uw inruilau

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie