Renault Captur 1.3 TCe - AUTOMAAT - Euro 6 - 140 Pk - Navi - Cruise Control

€ 24.750,- incl. BTW

Bouwjaar 08-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.612 km
Deuren 5
Kenteken R-568-XJ Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe - AUTOMAAT - Euro 6 - 140 Pk - Navi - Cruise Control


€ 24.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.612 km
Deuren 5
Kenteken R-568-XJ Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hendriks BV
Contactpersoon W. Hendrix
Adres Dommelsvoort 2
Postcode 5437 AD
Plaats Beers Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)485 - 321502 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hendriksbeers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - jun 2022

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.834 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Leaseprijs: € 325 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Deze mooie Renault Captur uit 2021 is te financieren vanaf € 325,- per maand, vraag ons naar de voorwaarden. Inruil is bij ons ook mogelijk. Deze auto heeft de volgende opties : 12 Volt aansluiting, Achterbank in delen neerklapbaar, Achterbank verstelbaar, Achterspoiler, Achteruitrijcamera, Afwijkende dakkleur, Airbag bestuurder, Airbag passagier, Airbag(s) hoofd achter, Airbag(s) hoofd voor, Airbag(s) side voor, Airco met elektronische regeling, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Apple Carplay & Android Auto, Armsteun voor, Audio-navigatie full map, Autonomous Emergency Braking, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bandenspanningscontrolesysteem, Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar, Binnenspiegel automatisch dimmend, Bluetooth telefoon, Boordcomputer, bots waarschuwing systeem, Brake Assist System, Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, Bumpers in carrosseriekleur, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Connected services, Cruise control, Dab, Derde remlicht, Dimlichten automatisch, Electronic climate control, Elektrisch bedienbare ramen, Elektronisch Stabiliteits Programma, Elektronische remkrachtverdeling, Extra getint glas, Grootlichtassistent, Hill hold functie, Hoofdsteunen achter, Isofix bevestiging voor kinderzitjes, Keyless entry + start, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Lederen stuurwiel, Lederen versnellingspook, Lichtmetalen velgen, MP3 aansluiting, Multimedia-voorbereiding, Navigatiesysteem, Parkeercamera, Parkeersensoren voor + achter, Passagiersstoel in hoogte verstelbaar, Premium kleur, Radio / MP3 speler, Regensensor, Reservewiel, Rijstrooksensor met correctie, Startonderbreker, Stof/kunstlederen bekleding, Stuur verstelbaar, Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk, Stuurwiel multifunctioneel, Verkeersbord detectie, Voorstoelen in hoogte verstelbaar en 140 PK !! Technisch is deze auto in orde, rijdt prima en schakelt goed. De binnen- en buitenkant zien er nog zeer go

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie