Bouwjaar | 17-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.979 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-297-HV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.979 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-297-HV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mink van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 4 |
Postcode | 5388 PN |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10169018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mvdbautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
GVW: 1.234 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Dealer Onderhouden Renault Captur 1.3 TCe 130 Intens Automaat 130 PK Afkomstig van de 1ste Eigenaar!
Word verkocht met NIEUWE Apk Vloeistoffencheck & GARANTIE zonder extra kosten!
Met aantoonbaar 31.000 km gereden. De volledige (Dealer) onderhoudshistorie is aanwezig met 2 originele sleutels.
De auto bevind zich zowel van binnen als buiten in zeer nette staat!
Intens uitvoering met o.a: Automaat - Trekhaak - Sfeer verlichting - Carplay - 17 inch velgen - Stoelverwarming - Half Lederen Bekleding - Led -Navigatie - Achteruit Rij Camera 360 - Cruise Control Adaptive - Bluetooth Audio - Parkeersensoren voor + achter - Multifunctioneel Stuurwiel -Privacy-glas -Elektrische Ramen + Spiegels - enz.
Trekgewicht van 1500 kg
Wij hebben standaard meerdere Suv s op voorraad!
Let op wij werken alleen op afspraak graag even bellen voor u vertrekt om teleurstelling te voorkomen!!
Mocht dit niet zijn wat u zoekt kijk dan even verder tussen mijn advertentie s
Alle inruil mogelijk
GEEN afleverkosten!!
Met vriendelijke groet,
Mink van den Brink
Wij doen onze uiterste best om de advertentie zo compleet mogelijk aan te vullen, echter zijn publicatiefouten nooit uitgesloten. Wij vragen u als consument te allen tijde te controleren of de door u doorslaggevende opties niet ontbreken. Bij aanvullende vragen/opmerkingen staan wij u graag te woord.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.