Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-618-PB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-618-PB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto Boxmeer |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Handelstraat 5 |
Postcode | 5831 AV |
Plaats | Boxmeer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 571244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.834 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Met zijn inventieve techniek is de hybride Renault Captur tegelijk comfortabel en zuinig met brandstof. De hybride motor combineert het gebruik van brandstof en elektriciteit, en dat maakt van deze Renault Captur een zuinige, slimme auto. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Smartphones die zonder snoer kunnen opladen halen simpel een volle accu via de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. De keyless start maakt een eind aan de ouderwetse autosleutel. Met de elektronische sleutel op zak stapt u in en een druk op de startknop doet de rest. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook, sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.
U geniet nog meer van het rijden met uw Renault omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Deze Renault Captur blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warni
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.