Renault Captur 1.2 TCe Initiale Paris AUT | Leder | Stoelverwarming

€ 17.945,-

Bouwjaar 28-06-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.188 km
Deuren 5
Kenteken K-652-VF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 87 kW (118 pk)

Renault Captur 1.2 TCe Initiale Paris AUT | Leder | Stoelverwarming


€ 17.945,-

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.188 km
Deuren 5
Kenteken K-652-VF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 87 kW (118 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Direct Auto Kopen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mathenessestraat 83
Postcode 4834 EA
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 7002917 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.directautokopen.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 1.744 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): o 3 maanden garantie BASIS: op de motor, aandrijving en transmissie (draaiende delen) o Professioneel poetsen van de auto binnen / buiten o Nieuwe APK o Controle algemeen en vloeistoffen o Tenaamstellings- en vrijwaringskosten
Dit afleverpakket bevat: Aandrijving, Motor, Transmissie
- PREMIUM (€ 445 meerprijs): o Alle punten van afleverpakket Standaard o 6 maanden garantie PREMIUM (BASIS + aanvullend) o Kleine onderhoudsbeurt (olie & filter) o Min. 20 liter brandstof bij aflevering
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BASIS Garantie, Elektrische systemen, Klimaat (airco), Koelsysteem, Remsysteem, Stuurinrichting
- Exclusief (€ 745 meerprijs): o Alle punten van afleverpakket Standaard o 12 maanden REAAL Premium Garantie (alles gedekt behalve onderhoudsdelen) o Afleveringsbeurt volgens fabrieksvoorschriften o 3 maanden garantie op reparaties en onderhoud o Volle brandstoftank bij aflevering
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BASIS Garantie, Premium Garantie

Deze mooie en volle Renault Captur Initiale is afkomstig van de tweede eigenaar en heeft al het nodige onderhoud gehad. Dit is terug te vinden in historie van het voertuig.

Bekijk de foto's of maak een afspraak voor een beter beeld van het voertuig!

- Volledig dealer onderhouden afkomstig van de tweede eigenaar
- Het voertuig is uitgerust met nieuwe all-season banden
- Het onderhoud is beschikbaar en ter inzage mogelijk.
- Financieren is mogelijk.
- Prijs is inclusief afleverpakket standaard

= Bedrijfsinformatie =

o Altijd nieuwe APK
o Vakkundig gecontroleerd
o Altijd garantie
o Voorzien van NAP en onderhoudshistorie ter inzage.
o Het inruilen van een voertuig is mogelijk.
o Gepoetst met liefde
o Financiering per mogelijk
o Tenaamstelling van nieuwe auto en vrijwaren van inruil voertuig kosteloos op locatie

Om teleurstelling te voorkomen, verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch, per mail, whatsapp of via de website een afspraak te maken voor een bez

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie