Renault Captur 1.2 TCe Dynamique

€ 9.800,-

Bouwjaar 30-09-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.421 km
Deuren 5
Kenteken ZG-693-N Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Captur 1.2 TCe Dynamique


€ 9.800,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.421 km
Deuren 5
Kenteken ZG-693-N Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Coehorst automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Radiostraat 28
Postcode 5021 LK
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5426341 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

trekhaak met afneembare kogel, 4 nieuwe banden, nieuwe remblokken en schijven. auto heeft zojuist een grote beurt gehad.

Renault Captur 1.2 TCe Dynamique


- Kenteken: ZG-693-N
- Merk: Renault
- Model: Captur
- Tellerstand: 161421 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Automaat
- Kleur: oranje
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: H5F D4
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1155 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 412 cm
- Hoogte: 1566 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Pack Style

- Extra getint glas achter

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Mp3-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Met deze Captur is het een kwestie van instappen en rijden!
Want deze Captur is al helemaal nagekeken en alle gebreken zijn inmiddels hersteld, zoals de remmen, banden, accu en natuurlijk heeft hij ook een grote beurt gehad. verder is het een heerlijk ruime en een soepele auto om mee te rijden. Hij is voorzien van een climate controle waarmee je de temperatuur naar wens kan instellen. Ook met de geïntegreerde carkit kan je via het audiosysteem handsfree telefoongesprekken voeren terwijl je toch beide handen aan het stuur kan houden. En natuurlijk mag het navigatiesysteem ook niet ontbreken, daarmee kan je feilloos door heel Europa sturen zonder de weg kwijt te raken. Daarnaast is hij ook nog voorzien van een trekhaak met een afneembare kogel. Waarmee je dus makkelijk je fiets op de fietsendrager mee kan nemen.
Wil je de Captur in het echt bewonderen en een proefrit maken of meer informatie, Bel of mail on

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie