Bouwjaar | 17-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.986 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NJ-678-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 14.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.986 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NJ-678-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogallery Eindhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Karolingersweg 3h |
Postcode | 5616 HX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52777522 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogalleryeindhoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2015 - mei 2017
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 1.723 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie.
Een lederen interieur staat al decennia voor stijl en klasse bij deze Renault CAPTUR.
Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit.
Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem met DAB-radio en het navigatiesysteem.
Want in deze Renault bedient u ze vanaf het stuurwiel of met uw stem. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Renault CAPTUR voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is.
Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken.
Deze auto is voorzien van cruise control, keyless entry, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook.
In de Renault CAPTUR heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang.
De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online of telefonisch een afspraak info@autoge
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.