Bouwjaar | 24-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.443 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-985-JL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 16.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.443 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-985-JL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mink van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 4 |
Postcode | 5388 PN |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10169018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mvdbautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Dealer Onderhouden Renault Captur 1.2 TCe Intens Automaat Afkomstig van de de Eigenaar!
Word verkocht met NIEUWE Apk Vloeistoffencheck & GARANTIE zonder extra kosten!
Met aantoonbaar 21.000 km gereden. De volledige (Dealer) onderhoudshistorie is aanwezig met 2 originele sleutels.
Laatste Onderhoudsbeurt bij 5-3-2024 uitgevoerd bij de 21.390 KM!
De auto bevind zich zowel van binnen als buiten in zeer nette staat!
Intens uitvoering met o.a: Automaat - Trekhaak Optioneel - 17 inch velgen - Led - Navigatie - Cruise Control - Bluetooth Audio - Parkeersensoren achter - Multifunctioneel Stuurwiel -Privacy-glas -Elektrische Ramen + Spiegels - enz.
Voor een scherpe meerprijs kunnen wij zowel een vaste als afneembare trekhaak monteren!
Trekgewicht: 1200kg
Wij hebben standaard meerdere Suv s op voorraad!
Let op wij werken alleen op afspraak graag even bellen voor u vertrekt om teleurstelling te voorkomen!!
Mocht dit niet zijn wat u zoekt kijk dan even verder tussen mijn advertentie s
Alle inruil mogelijk
GEEN afleverkosten!!
Met vriendelijke groet,
Mink van den brink
Wij doen onze uiterste best om de advertentie zo compleet mogelijk aan te vullen, echter zijn publicatiefouten nooit uitgesloten. Wij vragen u als consument te allen tijde te controleren of de door u doorslaggevende opties niet ontbreken. Bij aanvullende vragen/opmerkingen staan wij u graag te woord.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.