Bouwjaar | 01-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-063-SP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 18.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-063-SP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Karel Hol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 42 |
Postcode | 5451 AT |
Plaats | Mill |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 820200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfkarelhol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Renault Captur komt uit 2020, werd geleverd van 01-10-2019 tot 30-09-2020. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzinemotor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 173 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,1 liter per 100 km en hij weegt 1165 kg.
Wij hebben bewust gekozen voor een scherpe prijsstelling! Heeft u elders een vergelijkbare, goedkopere auto gevonden dan kijken we graag met u mee of deze auto gelijkwaardig is. Wij zijn u graag van dienst om een mogelijke teleurstelling te voorkomen.
Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Autobedrijf Karel Hol is gestart in 1994 en ondertussen uitgegroeid tot een team van deskundige medewerkers verdeeld over twee vestigingen, Gemert en Mill. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van originele, Nederlandse, jong gebruikte occasions. Het autobedrijf is niet alleen bedoeld voor de verkoop: onze werkplaats is geheel ingericht voor onderhoud en reparatie van alle automerken inclusief elektrische auto�s. Complexe reparaties zien wij als een uitdaging en door jarenlange ervaring en creativiteit wordt dit vakkundig uitgevoerd. Kom gerust een keer langs voor een kop koffie en een proefrit.
Met vriendelijke groet, team autobedrijf Karel Hol
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.