Bouwjaar | 2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 8.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 8.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Woensel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Greefstraat 9B |
Postcode | 5622 GJ |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14482271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumwoensel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4122 x 1778 x 1566 cm
Wielbasis: 2.606 cm
Inhoud laadruimte: 377/1.235 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/60R16
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Woensel is een autobedrijf waar u terecht kunt voor al uw mobiliteits vraagstukken. Verkoop/inkoop, Onderhoud, banden, aircoservice, aankoopbegeleiding, financieren, verzekeren en wagenparkbeheer. Wij communiceren in alle opzichten volstrekt eerlijk en helder.
Alle auto's hebben uiteraard kloppende kilometerstanden en bouwjaren tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Hoewel wij denken alles juist te vermelden maken we uiteraard een voorbehoud voor typ en specificatie fouten.
Graag leveren wij uw auto helemaal naar wens aan u af. Mist u iets? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Alle auto,s vanaf 3500 euro aankoopwaarde, worden allen afgeleverd met een op dat moment en of op korte termijn benodigde onderhoudsbeurt zonder extra kosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!