Bouwjaar | 29-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.215 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-198-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 16.195,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.215 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-198-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoJorg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heuvelplein 2 |
Postcode | 5463 XG |
Plaats | Veghel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 317752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojorg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 412 x 178 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.226 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.729 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autojorg pakket
Al uw inruil is bespreekbaar. Voor een indicatie van de inruilprijs kunt u foto's sturen per whatsapp naar Mark op +31653182010 | https://wa.me/31653182010 ( op maandag afwezig ) of Bjorn op +31612081639 | https://wa.me/31612081639 ( op dinsdag afwezig )
Uitgebreide informatie en gehele fotoalbums zijn te vinden via www.autojorg.nl
Dealer onderhouden:
07-04-2020 18279 km
16-03-2021 30228 km
10-03-2022 40918 km
23-02-2023 49608 km
De verkoopprijs is inclusief de volgende werkzaamheden/garantie:
- 12 maanden wettelijke garantie.
- 12 maanden Mobiliteitsgarantie met Europadekking inclusief woonplaats
- Minimaal 9 maanden geldige APK
- Minimaal een kwart tank brandstof.
- Tenaamstellingskosten nieuwe voertuig.
- Vrijwaren inruilauto.
- Gepoetste auto.
- Uitdraai teller rapport via RDW
LET OP: voertuigopties zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom afwijken van de daadwerkelijke opties.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.