Bouwjaar | 25-02-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.722 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-ZPJ-13 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.722 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-ZPJ-13 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van den Broek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Atoomweg 2 |
Postcode | 4706 PN |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 553343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvandenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
In deze Renault Captur zijn ze zó handig omgegaan met de ruimte, dat hij niet groot hoefde. Zijn pittige prestaties dankt deze Renault aan zijn compacte en zuinige motor. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Kilometers rijden met een exacte snelheid? Dan is de cruise control je vriend! Geen capriolen meer als u met armen vol de auto moet openen. De keyless entry heeft u al herkend en ontgrendelt de Renault Captur automatisch.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
Inruil van Uw huidige auto is altijd mogelijk
Meer informatie over deze auto
Autobedrijf C van den Broek vof
Atoomweg 2
4706PN Roosendaal
0165-553343
www.autobedrijfvandenbroek.nl
info@autobedrijfvandenbroek.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.