Renault Captur 0.9 TCe Expression BJ'13 KEYLESS ENTRY NAVI

€ 7.250,-

Bouwjaar 11-07-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 176.915 km
Deuren 5
Kenteken 3-ZKF-96 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Expression BJ'13 KEYLESS ENTRY NAVI


€ 7.250,-

Algemeen

Bouwjaar 11-07-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 176.915 km
Deuren 5
Kenteken 3-ZKF-96 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Spinveld Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spinveld 35A
Postcode 4815 HR
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 7859373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.spinveldautobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Captur 0.9 TCe Expression BJ'13 KEYLESS ENTRY NAVI


- Kenteken: 3-ZKF-96
- Merk: Renault
- Model: Captur
- APK tot: 27-03-2025
- Tellerstand: 176915 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 898 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: H4B A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1076 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 412 cm
- Hoogte: 1566 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Jalarm klasse 4
- NBrake Assist System

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- JAMG Line Interieur
- JUrban-Line
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Nelektrisch zonnescherm achterruit

Infotainment

- JUpgrade Leather
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Jalarm klasse 3
- Nkoppeltoename 74 Nm
- Ntussenschot volledig
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- JTech Pack

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Jfull-LED koplampen
- Jlaser LED koplampen
- Jlichtmetalen velgen 7-spaaks 18"
- Nkoppeltoename 4 Nm
- Nvermogenstoename 24 kW
- Passagiersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Deze Renault is voorzien van knoppen op het stuur om het navigatiesysteem en het audiosysteem te bedienen. Deze Renault Captur is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. Met keyless entry kunt u de portieren ontgrendelen terwijl de autosleutel in uw jas, broekzak of tas zit. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. E

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie