Bouwjaar | 07-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.761 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-962-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 13.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.761 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-962-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Profit Auto Service V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schijndelseweg 61 |
Postcode | 5283 AB |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 672607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.profitboxtel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 1.671 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, 2-laags metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo'n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. Met dit systeem profiteert u onder andere ook van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en dashboard met spraakbediening. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Sleutelloos instappen en starten: de keyless start zorgt ervoor! De uitrusting van deze Renault is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur en boordcomputer behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.