Bouwjaar | 28-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.406 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SZ-783-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 12.200,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.406 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SZ-783-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carmax BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tinus van der Sijdestraat 9 |
Postcode | 5161 CD |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30982236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carmaxbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4122 x 1778 x 1566 cm
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Hierbij bieden wij deze zeer nette Nederlandse Renault Captur 0.9 TCe Edition One aan.
De auto verkeerd zowel van binnen als van buiten in nette staat.
De auto is volledig dealer onderhouden. (Zie foto)
Opties:
- NAP rapport aanwezig
- Nederlandse auto
- APK tot 21-04-2025
- Volledige onderhoudshistorie aanwezig
- Dealer onderhouden
- Multifunctioneel stuur
- Climate Control
- Cruise Control
- Bluetooth/AUX aansluiting
- Navigatie touchscreen
- Achteruitrijcamera
- Parkeersensoren
- Lederen bekleding
- Stoelverwarming
- Isofix
- Stuurbediening
- Elektrische ramen voor
- Elektrisch bedienbare spiegels
- Licht metalen velgen
- Trekhaak
- 2 sleutels
- Rookvrij
- Schadevrij
etc............
*Garantiemogelijkheden in overleg
*Inruil van uw huidige auto is uiteraard altijd welkom
*Financiering is mogelijk
Heeft u interesse of zijn er vragen over de auto, aarzel niet en neem via WhatsApp of telefonisch contact op met
Thomas 06-30982236.
Wij hanteren flexibele openingstijden van maandag tot zondag, Wij verzoeken u ten aller tijden eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak, aangezien wij vaak onderweg zijn om nieuwe auto's in te kopen.
Prijswijzigingen en drukfouten: Deze zijn voorbehouden, controleer voor de aankoop of de auto overeenstemt met de aangegeven informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.