Renault Captur 0.9 TCe 90 Xmod | Navigatie | Achteruitrijcamera| Trekhaak | Leder |

€ 12.400,-

Bouwjaar 24-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.982 km
Deuren 5
Kenteken NX-950-V Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe 90 Xmod | Navigatie | Achteruitrijcamera| Trekhaak | Leder |


€ 12.400,-

Algemeen

Bouwjaar 24-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.982 km
Deuren 5
Kenteken NX-950-V Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto II Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Hatterasstraat 11
Postcode 5015 BB
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5443330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2017

Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 412 x 178 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.653 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; , 12 maanden wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

In vorm en stijl zijn Franse auto's onovertroffen, bovendien bieden ze uitstekende rijkwaliteiten. In deze Renault vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Met zijn lederen bekleding is deze Renault comfortabel en stijlvol. Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Ook is de Renault uitgerust met: DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, lederen stuur en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Captur samen.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie