Renault Austral 1.2 Mild Hybrid 130 Techno | Panoramadak | Elektische achterklep | Stoelverwarming | Adaptive Cruise Control | Dodehoekdetectie |

€ 33.945,- incl. BTW

Bouwjaar 17-05-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.000 km
Deuren 5
Kenteken S-607-ZF Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Austral 1.2 Mild Hybrid 130 Techno | Panoramadak | Elektische achterklep | Stoelverwarming | Adaptive Cruise Control | Dodehoekdetectie |


€ 33.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-05-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.000 km
Deuren 5
Kenteken S-607-ZF Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Boxmeer
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Handelstraat 5
Postcode 5831 AV
Plaats Boxmeer
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)485 - 571244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 451 x 183 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.396 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.994 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Vraag het maar aan de honderdduizenden Renault-rijders. Met 'Drive for change? zet het merk geavanceerde techniek op één lijn met elegante vormgeving. Een fraai voorbeeld van een hybride auto. Zuinig in brandstof door de pittige elektromotor en maximale actieradius dankzij de verbrandingsmotor. De verwarmbare voorstoelen inclusief massagefunctie benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, 2-laags metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons voldoet aan de universele Qi-standaard. Elke geschikte smartphone is onderweg zonder snoeren en stekkers op te laden. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Makkelijk en veilig is de keyless start. Met de elektronische sleutel op zak start u de auto met enkel een druk op de knop. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.

Deze Renault b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug

Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.

Autotest | Renault Austral Twee stapjes naar voren, een stapje terug

De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.

Plus

  • moderne uitstraling
  • doordachte ergonomie
  • prima weggedrag

Min

  • mild hybrid motor te zwak voor deze auto
  • infotainment van Google geeft zorgen over privacy

Conclusie

Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.

Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.

Deel deze advertentie