Porsche Panamera Sport Turismo 4.0 Turbo S E-Hybrid

€ 92.500,-

Bouwjaar 15-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.085 km
Deuren 5
Kenteken RR-855-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Porsche Panamera Sport Turismo 4.0 Turbo S E-Hybrid


€ 92.500,-

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.085 km
Deuren 5
Kenteken RR-855-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam OPC Classics B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Goorke 59
Postcode 4906 CZ
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 747911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.opcclassics.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2024

Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 50 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 310 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 505 x 194 cm
Wielbasis: 295 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.300 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.900 kg

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 69 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,6 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

== Een echte limousine met sportwagen DNA! ==

We weten het nog goed; Porsche kondigde aan om "niet-sportauto's" te gaan fabriceren. Eerst de Cayenne en enkele jaren daarna volgde de Panamera. Menig Porsche liefhebber had er een minder goed gevoel bij, want volgens hen was er maar één Porsche en dat was de 911! Toch bleek al snel dat velen het bij het verkeerde eind hadden.

De Porsche Panamera was toch wel weer een model apart. In 2009 kwam dit model op de markt en eigenlijk was er geen directe concurrent in de markt. Want ondanks dat het een echte limousine was, had de Panamera een enorme hoeveelheid sportwagen DNA. Maar ook weer niet zo veel, dat het ten nadelen was voor het dagelijks gebruik. En dat is nou precies de kracht van een Panamera, het is een enorme hoeveelheid luxe en sportiviteit voor dagelijks gebruik.

Nu heeft OPC Classics BV het absolute topmodel van de Panamera reeks in handen, namelijk een Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo met maar liefst 680 PK. Dit exemplaar is nagenoeg van alle denkbare opties voorzien en dealeronderhouden door Porsche Centrum Amsterdam.

Een opsomming van de meest exclusieve opties:

- Parkeer assistent met Surround View
- SportDesign pakket hoogglans zwart
- Achterasbesturing incl. stuurbekrachtiging Plus
- 21 inch SportDesign wielen
- Soft-Close portieren
- Adaptieve sportstoelen
- Stoelventilatie voorin
- Rijstrook wissel hulp
- Gordels in de kleur Krijt
- Elektrische rolgordijnen achterin
- LED Matrix koplampen zwart met PDLS Plus
- Panoramadak
- Geluid- en warmtewerend glas
- Sportuitlaatsysteem
- Keramische remschijven PCCB
- Lane Assist met verkeersbord herkenning
- Porsche InnoDrive incl. adaptieve cruisecontrol
- Stuurwielverwarming
- Alcantara dakhemel
- etc. etc.

Nu in de collectie van OPC Classics BV, een echte Porsche limousine om dagelijks van te genieten!
De afgebeelde foto's zijn een preview, de definitieve fotoreportage volgt binnenkort.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie