Porsche Panamera Sport Turismo 2.9 4 E-Hybrid, 462 PK, Keramiek/PCCB, Soft/Close, Burmester, Adapt/Cruise/Control, 18/Way, Org NL

€ 72.945,-

Bouwjaar 03-10-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.850 km
Deuren 5
Kenteken TL-520-B Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.894 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Panamera Sport Turismo 2.9 4 E-Hybrid, 462 PK, Keramiek/PCCB, Soft/Close, Burmester, Adapt/Cruise/Control, 18/Way, Org NL


€ 72.945,-

Algemeen

Bouwjaar 03-10-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.850 km
Deuren 5
Kenteken TL-520-B Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.894 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ASNV B.V.
Contactpersoon Nick Vialle
Adres Bosbeemd 1
Postcode 5741 TR
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 729158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.asnv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 243 kW (330 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 51 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/35 R21

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 275 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 194 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.165 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.810 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 14 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 59 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27,647058823529 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal

Auto wordt verwacht op korte termijn.

In nieuw en uniek verkerende staat Porsche Panamera Sport Turismo 2.9 4 E-Hybrid model met 462 PK en maar 105.850 KM op de teller afkomstig van 2e eigenaar met nationale autopas en origineel Nederlands geleverd.

Dit voertuig verkeert in absolute nieuwstaat en is voorzien van alle denkbare fabrieksopties: Sport/Design pakket volledig in Zwart, Luchtvering inclusief PASM, Achteruitrijcamera met rondom camera, Configureerbare Ambienteverlichting, Dubbele Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing), Adaptieve Sport-Stoelen voor incl. Stoelverstelling 18-wegs en Memory-pakket, CruiseControlsysteem met Afstandsregeling, Interieur-pakket: Carbon, Lichtmetalen velgen 21'' (Sport Design Wiel, Zwart Hoogglans gespoten), Matrix-LED-koplamp incl. Porsche Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+), Panoramisch zonnedak tweedelig voor elektrisch, Rijassistent-systeem Rijstrookwissel-assistent, Soft Close Portieren, Sound-systeem Burmester, Sport-chrono-pakket, Sport-uitlaatsysteem met eindpijpen zwart, Stoelverwarming voor + achter, Stuurbekrachtiging Plus (snelheidsafhankelijk) inclusief vierwielbesturing, Wielnaaf - Afdekkingen Porsche-embleem gekleurd, Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus), Keramisch remsysteem (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB), Remzadels Geel (Hoogglans), Led achterlichten verduisterd, Rolgordijnen achter (elektrische), GT sportstuur met verwarming, Porsche Entry & Drive, Instappanelen (Carbon) verlicht, Etc, Etc.

Recent onderhoud is uitgevoerd op de onderstaande data en kilometerstand:
25-09-2019 32.251 KM Porsche Centrum Groningen (klein onderhoud)
10-06-2020 63.181 KM Porsche Centrum Groningen (groot onderhoud)
13-07-2022 86.131 KM Porsche Cen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie