Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | L0-00-23 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | L0-00-23 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Eindhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Scheper 305 |
Postcode | 5688 HP |
Plaats | Oirschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 8911911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumeindhoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: L000230
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 270 km/u
Ledig gewicht: 1.895 kg
Wielbasis: 295 cm
Interieur
Interieur: Gedeeltelijk lederen interieur in zwart, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
CO2-uitstoot: 230 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Porsche Centrum Eindhoven
Porsche Centrum Eindhoven en Porsche Centrum Maastricht vormen samen de officiële Porsche dealerorganisatie voor het zuiden van Nederland. Porsche Centrum Eindhoven bestaat al sinds de jaren '80 en is sinds die tijd uitgegroeid tot een begrip in de Porsche wereld en een gekend clubhuis voor Porsche liefhebbers. In de showroom te Oirschot bent u van harte welkom om de nieuwste Porsche modellen te ervaren en ons uitgebreide aanbod aan Porsche Approved Occasions te bekijken. Onze uiterst ervaren werkplaats is dé plek voor reparatie en onderhoud van elke Porsche, van jong tot klassiek. Porsche Centrum Eindhoven is tevens officieel Porsche Classic Partner. Wij kijken van harte uit naar uw bezoek.
Porsche Centrum Eindhoven is onderdeel van PGZ - www.pgz.nl
Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergavefouten. Neem bij de twijfel over de juistheid van een advertentie altijd contact op met een verkoopadviseur van PGZ B.V.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.