Bouwjaar | 29-04-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.905 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GF-491-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.905 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GF-491-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rinie Deijkers v.o.f. |
Contactpersoon | Rinie Deijkers / Peter Deijkers |
Adres | Hulsdonksestraat 154 |
Postcode | 4708 AD |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 555553 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riniedeijkers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 265/40 R21
Bandenmaat achter: 295/35 R21
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 192 x 162 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.575 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Porsche Macan de beste rijprestaties. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. Luchtvering zorgt voor een onovertroffen comfort tijdens het rijden. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen.
U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Porsche is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. En de parkeersensoren voor en achter helpen u om strak en veilig in te parkeren. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. De inklapbare trekhaak zit niet in de weg als u hem niet gebruikt. Heeft u de trekhaak nodig, dan klapt hij met een druk op de knop uit. De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
In de Porsche Macan heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat. Hill hold control voorkomt dat de auto acht
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Macan | Levensgenieter
SUV's zijn er genoeg. Sports Utility Vehicles zijn immers de meest populaire auto's van dit moment. Echter, met zo'n groot aanbod wordt het steeds lastiger om boven het gemiddelde uit te steken. Porsche zag in 2014 de kans schoon om met de Macan een exclusieve SUV te introduceren. Met succes, want lange tijd was de Macan het best verkochte model van Porsche. Zal het model die titel na de facelift voor modeljaar 2022 weten te prolongeren?
De Porsche Macan wordt qua prijs en prestaties uit de markt geprezen door hybride- en elektrische auto's. Afgezien van de prijs overtuigt de Macan met een uitstekend weggedrag en exclusief gevoel.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- prima prestaties
Min
- relatief hoge prijs door hoge CO2-belasting
- spannend motorgeluid blijft uit
- hoog verbruik
Conclusie
Wordt de Macan na de facelift voor modeljaar 2022 wederom het best verkochte model van Porsche? Helaas niet. Het belangrijkste pijnpunt is namelijk niet aangepakt: de CO2-uitstoot. In Nederland is de prijs van een auto sterk afhankelijk van de CO2-uitstoot en de Macan stoot ook met de vernieuwde motoren zoveel uit, dat een hybride of elektrische auto zowel in de prijs als de prestaties in het voordeel is.
Toch heeft de Macan zich wel degelijk kunnen bewijzen. In ieder opzicht weet de Macan namelijk te overtuigen als premium product en als uitgesproken sportieve Sports Utility Vehicle. Dat geldt voor het uiterlijk, de uitrusting en zeker voor de rijeigenschappen. Daarom geeft ook de eenvoudigste Macan het bevoorrechte gevoel dat hoort bij Porsche-rijden. Dit is dus een echte levensgenieter en daar staat in feite geen prijs voor...