Bouwjaar | 05-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.159 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | NS-227-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.159 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | NS-227-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Doorn Automotive bv |
Contactpersoon | Peter van Doorn |
Adres | Milrooijseweg 93 |
Postcode | 5258 KG |
Plaats | Berlicum |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53240848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandoornautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4697 x 1947 x 1655 cm
Wielbasis: 281 cm
Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
Antricietgrijs metallic.
Bruin sportleder.(comfortzetels)
Stoel ventilatie voor + verwarming.
20" Sportdesign .
PCM.
Interieur voorverwarming (koeling) met afstand bediening.
Parkeer pakket.
DAB.
Keyless entry.
Verkeersbord detectie
Luchtvering.
Sportchrono.
Enz.
Gehele documentatie aamwezig.
= Bedrijfsinformatie =
In zeer mooie en goede staat.
Boekjes + reserve sleutels + NAP aanwezig.
Inruil en garantie altijd bespreekbaar.
Voor meer info kunt u ons ook bellen
(ook 's avonds en in het weekend).
Vraag naar onze speciale exportprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Macan | Levensgenieter
SUV's zijn er genoeg. Sports Utility Vehicles zijn immers de meest populaire auto's van dit moment. Echter, met zo'n groot aanbod wordt het steeds lastiger om boven het gemiddelde uit te steken. Porsche zag in 2014 de kans schoon om met de Macan een exclusieve SUV te introduceren. Met succes, want lange tijd was de Macan het best verkochte model van Porsche. Zal het model die titel na de facelift voor modeljaar 2022 weten te prolongeren?
De Porsche Macan wordt qua prijs en prestaties uit de markt geprezen door hybride- en elektrische auto's. Afgezien van de prijs overtuigt de Macan met een uitstekend weggedrag en exclusief gevoel.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- prima prestaties
Min
- relatief hoge prijs door hoge CO2-belasting
- spannend motorgeluid blijft uit
- hoog verbruik
Conclusie
Wordt de Macan na de facelift voor modeljaar 2022 wederom het best verkochte model van Porsche? Helaas niet. Het belangrijkste pijnpunt is namelijk niet aangepakt: de CO2-uitstoot. In Nederland is de prijs van een auto sterk afhankelijk van de CO2-uitstoot en de Macan stoot ook met de vernieuwde motoren zoveel uit, dat een hybride of elektrische auto zowel in de prijs als de prestaties in het voordeel is.
Toch heeft de Macan zich wel degelijk kunnen bewijzen. In ieder opzicht weet de Macan namelijk te overtuigen als premium product en als uitgesproken sportieve Sports Utility Vehicle. Dat geldt voor het uiterlijk, de uitrusting en zeker voor de rijeigenschappen. Daarom geeft ook de eenvoudigste Macan het bevoorrechte gevoel dat hoort bij Porsche-rijden. Dit is dus een echte levensgenieter en daar staat in feite geen prijs voor...