Bouwjaar | 02-03-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.574 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-TNB-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 32.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-03-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.574 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-TNB-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haaksema Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Kerkstraat 20 |
Postcode | 4261 BD |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30536318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haaksemaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2010 - aug 2014
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 258 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.040 kg
Laadvermogen: 800 kg
GVW: 2.840 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 245 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Hartelijk dank voor uw interesse in onze Porsche Cayenne, perfect onderhouden en vol luxe!
Deze krachtige origineel Nederlandse schoonheid is voorzien van alle luxe, comfort en een compleet afgestempeld boekwerk.
Deze V8 is onlangs voorzien van 4 verse velgen zonder ook maar enige beschadiging!
En in April voorzien van een kleine beurt, nieuw ruitenwissers en remblokken.
Het is werkelijk een genot om in deze Porsche alleen te cruisen en te luisteren naar het geroffel van de V8, of er met het gehele gezin en een caravan mee op vakantie te gaan ..
dit is een luxe alles kunner..
Enkele losse opties: Harman Kardon , schuifdak, voorruit verwarming, stuurverwarming , stoelkoeling, elektrisch wegklapbare trekhaak.
Vraag ons gerust naar meer informatie en of hoge kwaliteit foto's.
Inruil is mogelijk en wij zijn geopend op afspraak !
Met vriendelijke groet,
Haaksema auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!