Porsche Cayenne 4.5 Turbo

€ 17.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-09-2005
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 125.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.511 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Algemeen

Bouwjaar 26-09-2005
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 125.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.511 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mont Blanc Premium Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lipsstraat 22U
Postcode 5151 BH
Plaats Drunen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21311757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 266 km/u
Ledig gewicht: 2.330 kg
Wielbasis: 286 cm

Interieur
Interieurkleur: lightGray
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: G

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 15,7 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik in de stad: 21,9 l/100km (1 op 4,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 11,9 l/100km (1 op 8,4)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal

De Porsche Cayenne Turbo uit 2005 is een indrukwekkende wagen die de perfecte combinatie biedt van kracht, stijl en luxe. Onder de motorkap bevindt zich een krachtige V8-motor met een inhoud van 4.5 liter, die een adembenemende 451 pk levert. Dit betekent dat de Cayenne Turbo prestaties levert die alleen te verwachten zijn van een merk als Porsche.

De buitenkant van deze specifieke Cayenne Turbo is uitgevoerd in een elegant zwart metallic lak, met opvallende rode Porsche remklauwen die schitteren achter de fraaie velgen. De achterkant van de auto is onmiskenbaar Porsche, dankzij de vier sportieve en grote uitlaatpijpen die naadloos zijn geïntegreerd in de achterbumper.

Het interieur van de Cayenne Turbo is met uiterste precisie ontworpen en uitgevoerd in wat Porsche treffend "krijtgrijs" noemt. Het geeft de auto een tijdloze en verfijnde uitstraling. Het sportstuurwiel en de versnellingspook zijn vervaardigd van carbon fiber, wat niet alleen zorgt voor een sportieve uitstraling, maar ook voor een lichtgewicht en responsieve stuurervaring. De volledige alcantara dakhemel voegt een extra vleugje luxe toe aan het interieur.

De keuzes die de eerste eigenaar heeft gemaakt bij het samenstellen van deze Cayenne Turbo zijn smaakvol en stijlvol. Het interieur straalt klasse uit, met subtiele details die het verschil maken. Het Porsche-embleem siert de hoofdsteunen en de typeaanduiding "Turbo" is ook te vinden op de lederen armsteun, wat herinnert aan het potentieel onder de motorkap.

De lijst met opties in deze auto is indrukwekkend en benadrukt de aandacht voor detail die Porsche in hun voertuigen stopt. Stoelverwarming voor zowel de voor- als achterpassagiers zorgt voor extra comfort, terwijl de cruise control de lange ritten aangenamer maakt. De luchtvering biedt een soepele en aanpasbare rijervaring, terwijl het Bose-geluidssysteem de cabine vult met hoogwaardige audio. Met memory seats kunt u uw favoriete rijpositie snel oproepen, wat het rijden nog comfortabeler maakt.

Kortom, de Porsche Cayenne Turbo uit 2005 is een onderscheidende en krachtige SUV met een combinatie van prestaties, stijl en luxe die alleen Porsche

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie