Bouwjaar | 30-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.714 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KK-263-K Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.714 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KK-263-K Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rogier van de Valk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Udenseweg 13 |
Postcode | 5405 PA |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53251313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrogiervandevalk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 305 kW (415 PK)
Vermogen elektromotor(en): 70 kW (95 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 38 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 2 uur en 42 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Agate Grey
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,421052631579 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal
Zeer nette en goed onderhouden, Nederlands geleverde Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid afkomstig van de eerste eigenaar.
Deze auto is o.a. voorzien van:
-20 Inch RS Spyder Design velgen in Platinum Satin
-Achteruitrijcamera
-Automatisch Dimmende Binnen- en Buitenspiegels
-Bluetooth
-Bose Geluidsinstallatie
-Climate Control
-Cruise Control
-Elektrische Achterklep
-Elektrische Trekhaak
-Elektrisch Panoramadak
-Elektrisch Verstelbare Stoelen (14-wegs) met Memory
-Lederen interieurdelen (Dashboard etc.)
-Luchtvering met Porsche Active Suspension Management (PASM)
-Navigatiesysteem
-Stoelverwarming
-Etc.
Bezoek onze website voor meer foto's en informatie,
www.autobedrijfrogiervandevalk.nl
Als eerste op de hoogte zijn van al onze nieuwe occasions? Like ons op facebook!
www.facebook.com/AutobedrijfRogiervandeValk
Autobedrijf Rogier van de Valk
Udenseweg 13
5405PA Uden
t. 0413-265718
Roy 06-51748812
Rogier 06-53251313
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!