vorige 1 van 515 volgende

Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid PANO LEER LUCHTVERING NAP

€ 29.949,-

Bouwjaar 15-09-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.098 km
Deuren 5
Kenteken GZ-041-B Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid PANO LEER LUCHTVERING NAP


€ 29.949,-

Algemeen

Bouwjaar 15-09-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.098 km
Deuren 5
Kenteken GZ-041-B Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 245 kW (333 PK)
Vermogen elektromotor(en): 70 kW (95 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 38 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 2 uur en 42 minuten

Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,421052631579 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal

Zijn vormen en lijnen verraden het al, dit is een pure sportauto en hij staat garant voor een intense rijbeleving. Dankzij de zescilinder motor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. De vierwielaandrijving is niet alleen heel prettig op onverharde wegen en nat wegdek, maar ook als je de bergen in gaat, bijvoorbeeld op wintersport. Misschien valt u voor het lederen interieur. Maar wat een licht van binnen ook, dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; en niet te vergeten het grote gemak van een elektrisch bedienbare achterklep. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Dankzij de luchtvering hebben alle vier de wielen optimaal contact met de weg. En ondertussen elimineert ze het effect van oneffenheden. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en verwarmde ruitensproeiers.

In deze auto beschikt u natuurlijk over een origineel navigatiesysteem. Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Het luxeniveau in deze Porsche is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. U bent in deze Porsche ook voorzien van schakel flippers aan h

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie