Bouwjaar | 18-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.832 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-511-KD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
€ 139.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.832 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-511-KD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vos Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Distributiestraat 45 |
Postcode | 4283 JN |
Plaats | Giessen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 693929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mb-vos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 286 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.175 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.915 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart geperforeerd leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 261 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 413 per kwartaal
Volledig dealer onderhouden en wordt geleverd met nieuwe servicebeurt. In smetteloze staat en particulier bereden. Bel voor een afspraak: Ferdy Vos 06-53201070
43Y 22-inch RS Spyder Design wielen
3NS Comfortstoelen achter 2+1
QV3 Digitale radio
1D3 Elektrisch uitklapbare trekhaak
0NA Geen modelaanduiding
5MH Interieurpakket carbon
8IU Led-matrix koplampen inclusief PDLS Plus
2FX Multifunctioneel sportstuurwiel carbon
KA6 ParkAssistent voor en achter inclusief Surround View
PY2 Porsche InnoDrive inclusief adaptieve cruise control
VW1 Privacybeglazing
QQ1 Sfeerverlichting
9ZC Smartphone-opbergvak
GZ2 Soft-Close portieren
1BK Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Q1J Adaptieve sportstoelen
9WT Apple CarPlay
9VL BOSE Surround Sound Systeem
6NN Hemelbekleding alcantara
3FG Panoramadak
1ZI Porsche Surface Coated Brake (PSCB)
8LH Sport Chrono Pakket
0P9 Sportuitlaatsysteem incl. ronde sporteindpijpen zwart
4A4 Stoelverwarming voor en achter
QZ7 Stuurbekrachtiging plus
QR9 Verkeerstekenherkenning
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!