Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid I Premium Sound I Head up I Pano I Vol

€ 72.495,-

Bouwjaar 28-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.154 km
Deuren 5
Kenteken G-363-HR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid I Premium Sound I Head up I Pano I Vol


€ 72.495,-

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.154 km
Deuren 5
Kenteken G-363-HR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Supreme Car Store
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zeeheld 5
Postcode 5342 VX
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27511803 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.supremecarstore.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW

Maten
Afmetingen (LxB): 492 x 198 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart/bordeauxrood
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 74 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,1 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (ā € 695): Supreme

Introductie 
De Porsche Cayenne E-Hybrid van 2019 beschikt over een 3.0-liter V6 turbo benzinemotor met een elektromotor, wat samen een totaal vermogen van 462 pk en 700 Nm koppel levert. Dit model is een plug-in hybride, waardoor het goede prestaties kan leveren op het gebied van snelheid en power maar er ook voor zorgt dat je er zuinig mee kunt rijden. Met een mogelijkheid om tot 40 kilometer puur elektrisch te rijden. Het interieur is luxe uitgevoerd met bijvoorbeeld een groot touchscreen scherm met onder andere Carplay en diverse rijhulpsystemen. Het uiterlijk van de Cayenne E-Hybrid blijft daar in tegen trouw aan de robuuste en sportieve uitstraling die we gewend zijn van het duitse topmerk. De Cayenne-serie, gelanceerd in 2002, was Porsche's eerste stap in het SUV-segment. Waarna er vele merken in het hogere segment volgden. Laten we zeggen dat de Cayenne toch wel een grote stap was in de SUV markt. En naar onze mening blijft een Cayenne toch wel de koploper van alle grote exclusieve merken als het aankomt op auto's van dit segment.
 
Omschrijving:
Uitgevoerd met vrijwel alle denkbare opties maakt deze Porsche Cayenne toch wel bijzonder. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de 21-inch RS Spyder Design Wielen die de auto toch nog dat ene stukje sportievere uitstraling mee geeft. Verder is dit exemplaar voorzien van de juiste opties zoals bijvoorbeeld: Panorama schuif kantel dak, 360 graden parkeercamera, Bose audio, stoelverwarming en verkoeling, Luchtvering en het Sport Chrono pakket, waardoor de rijprestaties doormiddel van een rijmodusschakelaar op het stuur gekozen kunnen worden door de bestuurder en er gekozen kan worden voor verschillende rijmodussen zoals Normal, Sport, en Sport Plus. Deze modi beīnvloeden de motorrespons, transmissie, en hardheid van het onderstel wat voor een sportievere of juist comfortabelere rijervaring kan zorgen. Ook bevat het pakket een dashboardklok en een stopwatchfunctie, wat handig is voor het meten van rondetijden op het circuit. Naar onze mening toch een optie waardoor je deze toch wel grote SUV een echte Porsche kunt noemen. Benieuwd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie