Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid Burmester Clubleder Vierwielbesturing 22 Soft Close Alcantara Hemel

€ 142.750,-

Bouwjaar 06-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.580 km
Deuren 5
Kenteken N-298-ZF Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 504 kW (686 pk)

Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid Burmester Clubleder Vierwielbesturing 22 Soft Close Alcantara Hemel


€ 142.750,-

Algemeen

Bouwjaar 06-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.580 km
Deuren 5
Kenteken N-298-ZF Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 504 kW (686 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bouman Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meerhoek 18
Postcode 4265 HC
Plaats Genderen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boumanautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2019 - jun 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 505 kW (687 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 405 kW (551 PK)
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 38 km (40 km elektrisch)

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 3.075 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal

Fraai uitgevoerde Porsche Cayenne Turbo S Hybride met een ruime lijst aan opties. De auto verkeert in nieuwwaardige conditie en heeft een stijlvolle kleurstelling. Lakkleur is Nachtblau Metallic en het interieur is voorzien van 18-wegs adaptieve sporttstoelen bekleed met Walknappa clubleder in de kleur Truffelbraun. De bovenzijde van het dashboard en portieren is afgewerkt met bruin Cohiba leder. De hemelbekleding is uitgevoerd in alcantara en interieurlijsten in hoogglans zwart. De veiligheidsgordels zijn uitgevoerd in donkerbruin.

Tot de uitrusting van deze auto behoort vierwielbesturing, stoelventilatie op voorstoelen, Burmester High End Surround, soft close portieren, 22" Sport Classic Wiel, Porsche Ceramic Brake System (PCCB), head up display, glazen panoramadak, adaptieve cruise control, Matrix LED koplampen met PDLS+, surround view camera met 360 graden beeld, keyless entry, Bose audiosysteem, rijstrookwisselassistent, 18-wegs adaptieve Sportstoelen met memory functie voor bestuurder en passagier, luchtvering (PASM), klasse 5 alarmsysteem, Apple Carplay / Android Auto, ambienteverlichting interieur, achteruitrijcamera, navigatiesysteem met touchscreen, DAB+ tuner, Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) incl.Torque Vectoring Plus (PTV Plus), sportuitlaatsysteem af fabriek inclusief sporteindpijpen (schakelbaar), stuurbekrachtiging plus (snelheidsafhankelijk), extra getint glas achter, USB aansluitingen voor achterpassagiers, bluetooth telefoonintegratie, verwarmbare voorstoelen, verwarmbare achterbank, parkeerstuurassistent, automatische klimaatregeling met gescheiden zones, automatisch dimmende spiegels, LED achterlichten verduisterd.

De volledige dealer onderhoudshistorie is aanwezig en ingevuld in het digitale serviceboekje. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 1.995,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG G

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie