Bouwjaar | 07-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.040 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-269-HG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 76.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.040 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-269-HG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2019 - jun 2023
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.960 kg
Laadvermogen: 870 kg
GVW: 2.830 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Fraaie Porsche Cayenne 3.0 Benzine met een ruime lijst aan opties. De 22' Cayenne Sport Classic velgen gespoten in diepzwart-metallic (meerprijs van 5.100 euro) geven een sportieve en stijlvolle uitstraling. Lakkleur is Kwartsiet Grijs metallic en het interieur is voorzien van 14-wegs adaptieve comfortstoelen bekleed met zwart leder.
Tot de uitrusting van deze auto behoort een elektrisch wegklapbare trekhaak, standverwarming (interieurvoorverwarming) met timer, glazen panoramadak, sport chrono pakket, surround view camera met 360 graden beeld, Bose sound systeem, 14-wegs adaptieve comfortstoelen met memory functie voor bestuurder en passagier, luchtvering (PASM), LED koplampen met PDLS+, Apple Carplay / Android Auto, achteruitrijcamera, navigatiesysteem met touchscreen, stuurbekrachtiging plus (snelheidsafhankelijk), extra getint glas achter, bluetooth telefoonintegratie, verwarmbare voorstoelen, verwarmbaar stuurwiel, 90 liter brandstoftank, rijstrookcontrole assistent, dakrails, automatische klimaatregeling met gescheiden zones en automatisch dimmende spiegels.
De volledige onderhoudshistorie is aanwezig. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 1.495,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG Garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!