Porsche 911 Cabrio 3.8 Turbo S Orig. 40000km UNIEK ENIG Black Optic, Vol leder Adapt. Sportstoelen 18 weg / Memory, Ceramic PCCB, Sport Chrono/ Design, Carbon, B

€ 139.900,-

Bouwjaar 12-08-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.131 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 413 kW (563 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.8 Turbo S Orig. 40000km UNIEK ENIG Black Optic, Vol leder Adapt. Sportstoelen 18 weg / Memory, Ceramic PCCB, Sport Chrono/ Design, Carbon, B


€ 139.900,-

Algemeen

Bouwjaar 12-08-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.131 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 413 kW (563 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoGulberg V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bosbeemd 1
Postcode 5741 TR
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 729590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogulberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2013 - feb 2016

Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Acceleratie (0-100): 3,1 s
Topsnelheid: 318 km/u
Ledig gewicht: 1.675 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

!!! LET OP : MET ZEKERHEID DE ENIGE IN NIEUWSTAAT VERKERENDE MET VOLLEDIGE PORSCHE HISTORIE PORSCHE 911 TURBO S !!!

Deze Porsche 911 Turbo S met origineel 40132 Km in een zeer complete uitvoering voorzien van alle extra's, schadevrij en dealer onderhouden is werkelijk uniek voor de echte Porsche liefhebber!!!

Onderhoud: 06-08-2014 15 KM Porsche
06-08-2015 13346 KM Porsche
27-07-2016 25062 KM Porsche
28-07-2020 33351 KM Porsche
26-08-2022 33850 KM Porsche
02-09-2022 33850 KM Porsche
16-09-2022 35601 KM Porsche
19-07-2023 39148 KM Porsche
28-09-2023 40078 KM Porsche

Zie hieronder de uitgebreide fabriek optie lijst:

LC9X A1 Tiefschwarzmetallic
LA10 A2
AZ I1 SCHWARZ LEDER
31982 Adaptieve Sportstoelen incl. Stoelverstelling 18-wegs en Memory-pakket 324
38205 Alarminstallatie 534
28901 Automatische airconditioning
> 29106 - Interieur filter Actief-koolstoffilter (Geurfilter) 573
25903 Bandenspanningscontrolesysteem 482
38908 Bekerhouder 585
15707 Buiten-/binnenspiegel met Dimautomaat en Regensensor 268
15808 Buitenspiegel Sport Design 529
26708 Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol) 454
18904 Dagrijlicht LED 605
42611 Dynamische Motorlagering (Porsche Active Drivetrain Mount, PADM) 140
18021 Hoofdkoplamp LED incl. Porsche Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+)
> 18633 - Porsche Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+)
> 18904 - Dagrijlicht LED
> 18911 - Dynamische bochtenverlichting
> 19000 - Koplampsproeiers (Koplampsproeiers) 602
38100 Interieurbewaking (Infrarood - Systeem) 534
31400 Interieurinrichting: Leer 981
26324 Interieurinrichting: Sierpaneel Dashboard Carbon XGB
40800 Keramisch remsysteem (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB) 450
19000 Koplampsproeiers (Koplampsproeiers) 288
50556 Lichtmetalen velgen voor/achter: 9x20 / 11,5x20 (911 Turbo S Wiel) 435
11000 Metallic-lak
27051 Middenconsole, Paneel voor Carbon XHM
25016 Porsche Communications Management (PCM) incl. DVD - Navigatiemodule (uitgebreid)
> 24791 - Spraaksturing voor PCM
> 24805 - Telefoonmodule voor P

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie