Porsche 911 Cabrio 3.8 Turbo S | Burmester | Stoelventilatie | Keyless entry |

€ 139.950,-

Bouwjaar 14-02-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.481 km
Deuren 2
Kenteken 3-THN-58 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 411 kW (560 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.8 Turbo S | Burmester | Stoelventilatie | Keyless entry |


€ 139.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.481 km
Deuren 2
Kenteken 3-THN-58 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 411 kW (560 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Essenz BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beneluxstraat 16
Postcode 5061 KE
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0356911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.essenz.nu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2016
Modelcode: 991

Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,1 s
Topsnelheid: 318 km/u

Maten
Lengte: 451 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.045 kg

Interieur
Interieurkleur: Natuurleder espresso
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Fijnstofuitstoot: 4 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Deze Porsche 911 3.8 Turbo S Coupé behoort tot de zevende generatie van de Porsche 911 (ook wel de 991 genoemd), die werd geleverd van 2012 tot 2019. De auto werd in vele varianten geleverd (o.a. Carrera, S, 4S, Turbo, Turbo S) als Coupé en Cabrio.

De Turbo is vanouds het topmodel van de range, een auto waarmee je op het circuit vooraan meerijdt en waarmee je vervolgens in alle comfort en rust naar huis rijdt. Het hart van deze topatleet is een 3.8 liter boxermotor die is uitgerust met twin-turbo technologie met variabele turbogeometrie.

De prestaties van een standaard 911 Turbo zijn al indrukwekkend, maar dankzij een hogere compressie, aangepaste kleptiming, een hogere turbodruk en een toerenbegrenzer die later ingrijpt, levert de motor in de Turbo S 560 PK en 700 Nm (door overboost functie zelfs 750 Nm gedurende 20 seconden). Hiermee sprint de Turbo S in 3,1 seconden naar 100 km/u, in 10,3 seconden naar 200 km/u en haalt de auto een topsnelheid van 318 km/u. Hou je haren maar vast als je dit een keer met het dak open probeert.

Zoals al enkele generaties gebruikelijk, is de Turbo standaard voorzien van vierwielaandrijving. Deze generatie van de Turbo S is ook voorzien van actieve vierwielbesturing waarbij de achterwielen tot 50 km/u in tegengestelde richting sturen voor extra wendbaarheid en boven die snelheid meesturen met de voorwielen voor extra stabiliteit.

Ook is de 991 Turbo S standaard uitgerust met Porsche Active Aerodynamics (PAA) waarbij zowel de voor- en achterspoiler verschillende standen kennen. Deze actieve aerodynamica kan aangepast worden voor een betere wegligging of een hogere topsnelheid en zorgt op de Nordschleife van de Nürnburgring voor een tijdswinst van 2 seconden.

De Turbo S wordt verder standaard geleverd met Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) met actieve rolstabilisatie, Sport Chrono Pakket Plus met dynamische motorsteunen en Keramische remmen (PCCB), 20 inch lichtmetalen velgen met centrale wielmoeren en full LED koplampen met dagrijverlichting en automatisc

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie