Bouwjaar | 01-06-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.582 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TJ-957-X Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
€ 63.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.582 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TJ-957-X Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf P. Verkuylen |
Contactpersoon | P Verkuylen |
Adres | Molendijk Noord 69 |
Postcode | 5482 WX |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5493370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pverkuylenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hier onder ziet u de optielijst zoals de fabrikant de auto heeft geleverd.
Parkeerhulp
Geluidsisolatie interieurgeluiden
Xenonlicht
Standard Klimazonen
Basisstuurwiel glad leder
Navigatie-apparaat
Wijzerplaten instrumentengroep in zilver
PDK-transmissie (dubbele koppeling)
Buitenspiegel voor bestuurderszijde -asferisch-,
elektrisch verstel- en verwarmbaar
Koplampreinigingssysteem
Stoelverwarming links en rechts
Sportstoel, leuningschaal, links
Sportstoel, leuningschaal, rechts
Cd-box
Antennediversity
Mistachterlicht links
Elektrische demperregeling "PASM"
Porsche Stability Management (PSM)
Geluidspakket "ASK"
Wegrijbeveiliging, centrale vergrendeling, 433 MHz
Anti-diefstalinstallatie 433 Mhz
Veiligheidsgordels in zwart
Voorruit zonder bandfilter
Actieve-koolstoffilter
Airconditioning
boordcomputer
-2008 PCM 2, 2009- PCM 3 basismodule incl. radio.
-2008 PCM 2, 2009- PCM 3 telefoon (GSM)
Gedeelde achterbank
Universele multimedia-interface
Stoelbekl. achter, leder
Lederen uitvoering, zonder stoelbekleding
Stoelbekleding voor, leder
----------
Onze financieringsaanbieding is gebaseerd op een looptijd van 60 maanden en 20% aanbetaling.
Andere variaties zijn mogelijk, vraag naar de voorwaarden of kijk bij de button Leasecalculator.
Bekijk ook onze website voor ons uiteenlopende assortiment aan BMW's!!!
Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.