![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 25-06-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.306 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 59-RLZ-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.306 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 59-RLZ-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rinie Deijkers v.o.f. |
Contactpersoon | Rinie Deijkers / Peter Deijkers |
Adres | Hulsdonksestraat 154 |
Postcode | 4708 AD |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 555553 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riniedeijkers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 185 x 146 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.995 kg
Max. trekgewicht: 1.775 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Met een auto als deze Peugeot 508 komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze Peugeot is voorzien van een mooie en comfortabele lederen bekleding. Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Zonder uw ogen van de weg te halen bedient u de radio met de audiobediening op het stuurwiel. Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Het luxeniveau in deze Peugeot is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. De regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. En dan zijn er ook nog parkeersensoren achter die u helpen om veilig en schadevrij in te parkeren. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. De uitrusting van deze Peugeot is met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
![Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4345/peugeot-508-hybrid4-360-e--eat8.jpg)
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.