Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi Blue Lease Executive dealer onderhouden

€ 6.450,-

Bouwjaar 30-01-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 320.412 km
Deuren 5
Kenteken 1-ZDL-32 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi Blue Lease Executive dealer onderhouden


€ 6.450,-

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 320.412 km
Deuren 5
Kenteken 1-ZDL-32 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Mobility
Contactpersoon Rick van den Nieuwenhoven
Adres De Vest 52-B
Postcode 5555 XP
Plaats Valkenswaard
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52033823 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 185 x 148 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.375 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

Te koop deze keurig nette, dealer onderhouden en perfect rijdende Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi Blue Lease Executive met 320.412km gereden! Deze Peugeot 508 is een ruime diesel auto en aantoonbaar goed onderhouden. De lak ziet er nog hartstikke netjes uit en heeft amper krassen of deuken. Het interieur is hartstikke netjes, prima bijgehouden en rookvrij. De motor loopt perfect en je voelt gewoon aan alles dat je hier nog vele jaren plezier van hebt.

Verder staat deze 508 goed op zijn banden, heeft deze een distributieriem die in 2020 bij 172.614km vervangen is en is deze helemaal compleet met boekjes en beide sleutels! De APK verloopt in januari 2025.

Kortom bent u opzoek naar een ruime diesel die dealer onderhouden is? Dan is deze Peugeot 508 echt een goede keuze! Kom dus gerust een keertje langs en ik beloof u dat u niet voor niets komt. De koffie staat niet klaar maar wordt vers voor u gezet!

Deze advertentie is met grote zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voor komen dat deze advertentie niet volledig is of een fout bevat. Derhalve is deze advertentie onder voorbehoud van druk- type- en spelfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie