Bouwjaar | 31-08-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-001-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 53.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-001-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Peugeot Breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Charles Petitweg 41 |
Postcode | 4827 HJ |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5659211 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2023 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 132 kW (179 PK)
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.746 kg
Laadvermogen: 554 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,7 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 - € 149 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 31-08-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Louwman Basis € 0,- (zonder meerprijs): o 12 maanden BOVAG garantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Wasbeurt exterieur o Louwman 100 puntencheck o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Minimaal 6 maanden APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Louwman Zekerheid € 699,- (€ 699): o 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Complete reiniging o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Louwman Premium* € 999,- (€ 999): o 12 + 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK *Uitsluitend mogelijk op eigen merk.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken je meteen duidelijk dat je hier met een Franse auto te maken hebt. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 10 kilometer. Dit is een van de betere hybride auto's. Ideaal rijden door de combi van elektromotor en verbrandingsmotor! Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Een heerlijke hoeveelheid daglicht zorgt voor een riant en ruimtelijk effect door het glazen panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lic
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.