Bouwjaar | 02-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.218 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HF-925-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.218 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HF-925-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | STR8 SiX Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenweg 27 |
Postcode | 4671 BS |
Plaats | Dinteloord |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 3037242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.str8six.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Deze Peugeot 308 SW, geproduceerd in 2015, biedt een combinatie van prestaties en comfort. Met een 1.2 benzine-motor, levert het een vermogen van 81 kW (110 PK) en een maximale snelheid van 188 km/u.
De Peugeot heeft een gemiddeld verbruik van 4,2 liter per 100 km en weegt 1165 kg. Het beschikt over een aantal prettige opties, waaronder audio-navigatie, automatisch dimmende binnenspiegel, extra getint glas, panoramadak, parkeersensoren en een trekhaak.
Het voertuig is goed onderhouden en gedocumenteerd in het onderhoudsboekje, met recente vervanging van de distributieriem bij 135.327 km. De Peugeot heeft in totaal 2 eigenaren gehad en staat op vierseizoenenbanden.
Voor wie op zoek is naar een betrouwbare en goed onderhouden auto met een mix van comfort en efficiëntie, kan deze Peugeot 308 SW een aantrekkelijke optie zijn.
Voor meer informatie of vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Vergeet ook niet een kijkje te nemen op onze website!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.