Peugeot 308 CC 2009 1.6 THP Premiere 167NAP

€ 3.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-06-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.987 km
Deuren 2
Kenteken 14-JKN-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Peugeot 308 CC 2009 1.6 THP Premiere 167NAP


€ 3.999,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.987 km
Deuren 2
Kenteken 14-JKN-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Laarbeek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beekerheide 23A
Postcode 5741 HB
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13823628 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 182 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.487 kg
Laadvermogen: 453 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Peugeot 308 CC 1.6 THP Premiere uit 2009 rijd en schakelt perfect met een kmstand van 167.000 NAP

dak bekleding moet vervangen worden aan de binnenkant!

Opties
Clima control
Leder interieur
Kuipstoelen
Airco
Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Cv op afstand
Stoelverwarming
Nekverwarming
Cruise controle
Navi scherm
Nap certificaat
Boekjes aanwezig
Leder stuurwiel
Etc

= Bedrijfsinformatie =

Graag telefonisch afspraak maken voor bezichtiging.
Inruil is altijd mogelijk!
Wij kunnen 24/7 autos op naam zetten!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie