Peugeot 308 1.6 VTi XT AIRCO 113NAP NETTE AUTO

€ 3.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.124 km
Deuren 5
Kenteken 39-XX-NJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Peugeot 308 1.6 VTi XT AIRCO 113NAP NETTE AUTO


€ 3.499,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.124 km
Deuren 5
Kenteken 39-XX-NJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Laarbeek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beekerheide 23A
Postcode 5741 HB
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13823628 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 150 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.262 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Zeer nette Peugeot 308 1.6 VTI met slechts 113.000km nap!

Rijdt en schakelt perfect.

Opties
Nap certificaat
Climate controle
Cruise controle
Mistlampen
Panorama
Trekhaak
Klaptafels
Lm velgen
Cv op afstand
Boardcomputer

Kortom leuke auto!

= Bedrijfsinformatie =

Graag telefonisch afspraak maken voor bezichtiging.
Inruil is altijd mogelijk!
Wij kunnen 24/7 autos op naam zetten!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie