Bouwjaar | 31-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.175 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-PHX-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 4.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.175 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-PHX-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Focus |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekhovenseweg 130I |
Postcode | 5021 LJ |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38266555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2011
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Lengte: 450 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Laadvermogen: 719 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Het komt wel eens voor dat we overdag slecht bereikbaar zijn door omstandigheden, graag een bericht sturen via WhatsApp, sms of via Marktplaats.
Wie zijn wij:
Wij zijn een onderneming die al jaren zijn klanten met goede kwaliteit en scherpe prijzen occasions verkoopt. Daarnaast kunnen wij ook, via onze partners, helpen met onderhoud, APK en schade reparaties.
Inruilen/Verkopen:
Wilt u uw auto inruilen of uw auto verkopen? Dat is geen enkel probleem. We zullen u een zo scherp mogelijke prijs aanbieden.
Openingstijden:
Wij zijn uitsluitend beschikbaar op afspraak omdat wij heel vaak onderweg zijn.
Tenaamstelling:
In de buurt zijn verschillende mogelijkheden om de auto op naam te zetten.
Deze advertentie is met veel zorg samengesteld. Helaas zou het toch kunnen voorkomen dat er afwijkingen zitten in de hierboven aangegeven tekst en de werkelijke specificaties.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.