Peugeot 307 CC 2.0-16V e distributie en airco

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-05-2004
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 279.318 km
Deuren 2
Kenteken 42-HDK-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot 307 CC 2.0-16V e distributie en airco


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 25-05-2004
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 279.318 km
Deuren 2
Kenteken 42-HDK-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Firma van Soest
Contactpersoon Eric
Adres Roosendaalsebaan 46
Postcode 4744 SM
Plaats Bosschenhoofd
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 341400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tonvansoest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Peugeot 307 CC 2.0-16V nieuwe distributie en airco


- Kenteken: 42-HDK-4
- Merk: Peugeot
- Model: 307 CC
- APK tot: 30-11-2024
- Tellerstand: 279318 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: RFN
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1432 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 435 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Pakket: Leer pakket

- Elektrische ramen achter
- Koplampreiniging
- Lederen bekleding
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio CD speler

Interieur

- Airco met automatische regeling
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Verstelbare stuurkolom

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Deze Peugeot 307 CC komt uit 2004, werd geleverd van 01-10-2003 tot 31-07-2005 en kostte toen € 33.753,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 207 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,20 liter per 100 km en hij weegt 1432 kg. De APK is geldig tot 15-11-2021(wordt met nieuwe apk geleverd)en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 200,58 per kwartaal.
auto is voorzien van nieuwe airco pomp 
Distributie is bij 275000 km vervangen 

Firma van Soest
Roosendaalsebaan 46
4744 SM Bosschenhoofd
31165341400
verkoop@tonvansoest.nl

www.tonvansoest.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 307 | De Franse evolutie

Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".

Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie

De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.

Plus

  • vernieuwende en doordachte vormgeving
  • vriendelijke prijs
  • zeer hoog veiligheidsniveau

Min

  • niet vrij van kraakjes en rammeltjes
  • centraal display slecht leesbaar bij zon
  • hoofdsteunen achterin te laag

Conclusie

Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.

Deel deze advertentie