Bouwjaar | 30-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.600 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-615-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.600 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-615-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoOnline Loon op zand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoogt 12B |
Postcode | 5175 AX |
Plaats | Loon op Zand |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 2001054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2016 - apr 2018
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.279 kg
Laadvermogen: 701 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Peugeot 3008 1.6 BlueHDi Blue Lease GT Line?Cruise Control?Sfeerverlichting?Stoelverwarming?Climate Control?Navigatie?Parkeersensoren?Digital Cockpit?
Bouwjaar: 2017
Kilometerstand: 167.600
Comfort, veiligheid en genieten: dat zijn drie belangrijkste uitgangspunten bij Peugeot. Motion & Emotion, vatten ze het samen. Met de zuinige dieselmotor haalt u veel kilometers uit een volle tank. Deze auto is ook voorzien van stoelverwarming. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Peugeot met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Peugeot 3008 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automat
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.