Bouwjaar | 11-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.943 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PX-327-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 20.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.943 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PX-327-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VD Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waardsestraat 22 |
Postcode | 5388 PP |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 612333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.550 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; 1/4 tank brandstof, Afleverbeurt, APK (korter dan 6 maanden), Autotrust Instap 30.000 km of 12 maanden, Reinigingsbeurt in- en exterieur, Tenaamstelling, Vrijwaring inruilauto
Deze voorwiel aangedreven Peugeot 3008 uit 2017 heeft een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 121 kW (165 pk) met een topsnelheid van 206 km/h en een maximum koppel van 240 Nm. Het gemiddeld verbruik bedraagt volgens de fabrikant 5,8 l/100km (1 op 17,2).
De Peugeot 3008 komt van de tweede eigenaar en beschikt over 2 sleutels.
Het maximum trekgewicht bedraagt 1550 kg, naar wens kunnen wij tegen meerprijs de auto voorzien van een trekhaak.
Geen Afleverkosten!!
Deze prijs is inclusief:
*Autotrust garantie (Instap pakket) 12 maanden of 30.000 km
*Afleverbeurt
*APK (minimaal 6 maanden)
*Tenaamstelling
*Vrijwaring van inruilauto
*Reinigingsbeurt in- en exterieur
*1/4 tank brandstof
Laatste onderhoud: maart 2023, 124.796 km
Financiering nodig? Geen probleem! Neem contact met ons op, dan bekijken we samen de mogelijkheden.
= Bedrijfsinformatie =
Mocht dit niet de auto voor u zijn, kijk dan verder in de rest van onze advertenties.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij ons.
Om teleurstelling te voorkomen bel altijd voor vertrek!!
Graag tot ziens bij VD Cars!
Waardsestraat 22, Nistelrode
Bel: 0412-612333
E-mail: info@vdcars.nl
Whatsapp: 06-41905165
**Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.