Bouwjaar | 30-11-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 328.023 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-SF-HS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 328.023 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-SF-HS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Geldrops Occasion Centrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hulst 85h |
Postcode | 5662 TD |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2801752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gocgeldrop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - mrt 2007
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,6 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 166 x 144 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Stijlvolle vormgeving en comfortabele luxe, dat hoort ook bij Franse auto's van deze generatie. Deze Peugeot 206 is van het bouwjaar 2005 en heeft 328023 kilometer op de teller staan. Zijn compacte motor geeft deze Peugeot uitstekende prestaties, maar zorgt voor een bescheiden brandstofverbruik. In deze auto profiteert u onder andere ook van: getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. De Peugeot is standaard voorzien van: met startonderbreker, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Heeft u interesse in deze mooie Peugeot? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Geldrops Occasion Centrum, het adres voor betaalbare occasions.
Openingstijden; Maandag tm Vrijdag van 09.00 tot 17.00 Zaterdag van 09.00 tot 14.00
Buiten de openingstijden telefonisch bereikbaar!!
Kijk voor al onze occasions op GOCGELDROP.NL
Kijk voor meer informatie op onze website of bel 040-2801752. Of mail ons op INFO@GOCGELDROP.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.