Bouwjaar | 07-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.803 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 26-LG-XG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.803 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 26-LG-XG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsource Breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hazepad 12 |
Postcode | 4825 AV |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41518547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3835 x 1664 x 1380 cm
Wielbasis: 244 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
DAK MOET NAGEKEKEN WORDEN, WERKT SOMS
= Bedrijfsinformatie =
Carsource Breda is ruim 8 jaar het adres voor een goede gebruikte auto's. Wij zijn aangesloten bij CARGO, NAP en RDW.-
Al onze voertuigen worden standaard geleverd met een geldige APK, gratis tenaamstelling en aflever- check. Garantie en onderhouds-pakketten op aanvraag. Zie onze website: www.carsourcebreda.nl
Ook kunnen wij snel en geheel op maat voor u een verzekering samenstellen. Zo gaat u veilig en verzekerd de weg op!
INRUIL? Graag! Vragen? Bel of Whatsapp ons: 06-41518547
Auto direct verkopen? Laat uw auto vandaag nog taxeren! Binnen 5 minuten een taxatie op maat voor uw auto. Stuur foto's van zowel de binnen als buitenkant en kilometerstand via WhatsApp en krijg direct het beste bod! Geheel vrijblijvend.
Export Prijs: Uitvoer: €25,- Uitvoer + kenteken + 14 dagen verzekering: €135,-
Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering. We can handle export documents and insurance. Wir machen uns zu exportieren Papiere mit Anmeldung und Versicherung. Robimy sami eksportowac dokumenty z rejestracji i ubezpieczenia.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Carsource Breda
Hazepad 12
4825 AS Breda
Tel: 0031641518547
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG T/M VRIJDAG 09.00 T/M 18:00
ZATERDAG 09.00 T/M 17:00
Zondag Alleen OP Afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.