Bouwjaar | 08-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.655 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 07-JS-SJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.655 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 07-JS-SJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GJR Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schotsestraat 11 |
Postcode | 5171 DT |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 532819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gjroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 137 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.562 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Te koop
Peugeot 206 CC -2.0-16v
Bouwjaar 08-03-2001
APK tot 02-05-2025
188655 km gelopen --
N.A.P.geeft onlogisch door typefout in verleden ,zie foto tellerrapport
Distributieriem is vervangen bij 124.000 km
Nette goedrijdende auto ,met normale gebruikersspoortjes
Leder interieur is netjes
Dak werkt perfect
Leuk autootje voor erbij , leker cruisen met het dakje open in de zon .....en als het regent ...doe je het dakje dicht
Prijs 1749 euro
Op onzin biedingen en laagste prijs vragen wordt niet gereageerd
Prijzen bespreken wij ook niet via berichten en dergelijke , maar bij de auto
Meerdere goedkope auto,s met APK op voorraad
Tevens kunt U bij ons terecht voor:
- Onderhoudsbeurten
- Reparatie,s
- Laswerk
- Uitlezen
- APK
- Banden [ nieuw of gebruikt ]
- Onderdelen [ nieuw of gebruikt ]
- Export documenten
- Ten naam stellen voertuigen
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen
Door dat wij niet altijd op locatie aanwezig zijn is het raadzaam om even te bellen voor U wilt komen.
Wij zijn geopend van Ma tot Vrij van 0900 tot 17.00 uur
s,Avonds en op Zaterdag alleen open na telefonische afspraak
G.J.R. Occasions
Schotsestraat 11
Kaatsheuvel
Voor meer info bel
0416 532819
06 51494697
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.