Bouwjaar | 08-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.336 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 63-NN-FG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.336 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 63-NN-FG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Iwan van Lankvelt auto's |
Contactpersoon | Iwan van Lankvelt |
Adres | Nistelrodeseweg 7A |
Postcode | 5406 PT |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 255888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Peugeot 206 levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een 2.0 16v viercilinder motor en een handgeschakelde vijf versnellingsbak. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Als het regent, schakelt de regensensor volautomatisch de ruitenwissers in. U bent in deze Peugeot ook voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Bel nu voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
U BETAALT GEEN AFLEVERING OF RIJKLAAR MAAK KOSTEN ,klik voor meer info op AUTOUDEN.NL en bekijk de uitgebreide informatie of bel 0653 351421, onze flexibele openingstijden NA TELEFONISCHE AFSPRAAK zijn van maandag t/m donderdag van 09.00 uur tot 21.30 uur vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur tijdens deze openingstijden zetten wij uw aangekochte auto direct voor u gratis op naam. graag tot ziens in Uden. Wij zijn Cargo export partner afmelding op locatie tot 21.00 uur avonds mogelijk. Omdat e-mail beantwoording niet altijd direct mogelijk is adviseren wij u ons te bellen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.