Bouwjaar | 23-12-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-SG-DV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-SG-DV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Weis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Eek 5 |
Postcode | 5363 VD |
Plaats | Grave |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)486 - 750492 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.weisauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
VOOR MEER FOTO,S : www.weisauto.nl
AUTOWEIS is een dynamisch universeel autobedrijf.
AUTOWEIS is aangesloten bij de RDW en Autotrust.
Onze scherpe internetprijs is een Netto-Meeneemprijs.
Het is in overleg ook mogelijk de auto direct mee te nemen.
Bij de aankoop van een auto kunt u, naast onze zeer voordelige meeneemprijzen ook kiezen voor een:
*Aanvullend standaard garantie pakket
*AUTOTRUST garantie/afleverpakket
Daarmee kiest u voor nog meer zekerheid voor uw zojuist aangeschafte auto.
Pakket 1: 3 maanden garantie op motor, versnellingsbak en aandrijflijn. 295 euro*
Pakket 2: 6 maanden AUTOTRUST garantie,kleine beurt en nieuwe apk vanaf 395 euro*
**Bovenstaande uiteraard mits uw aangekochte auto in aanmerking komt voor garantie.
Vraag naar de voorwaarden.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel en zorgvuldig mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie,
maar controleer bij aankoop goed de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Inruil en gunstige financiering is mogelijk.
Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Wij vragen u wel ALTIJD van te voren te bellen om teleurstelling te voorkomen.
LET OP !!!
Als onze auto's geïmporteerd zijn betreft het altijd een auto met gegarandeerd aantoonbaar gereden kilometers, dit doen wij middels de originele onderhoudsboekjes en de T.U.V. rapporten. Ook kunnen wij aantonen hoeveel eigenaren de auto heeft gehad. Dit alles maakt de auto voor ons betrouwbaar om te verkopen, indien deze zaken niet duidelijk aanwezig zijn wordt deze auto door ons niet ingekocht!
Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u bellen met een van onze verkopers op:
- 0486-750492 Algemeen
- 06-53565080 Bero Weis
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.