Bouwjaar | 05-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.748 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 66-XT-XL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 3.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.748 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 66-XT-XL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CARRION |
Contactpersoon | Dhr. Hoppenbouwers |
Adres | Houtduifstraat 30 |
Postcode | 4901 BR |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 694191 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51010354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocarrion.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 169 x 161 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 428 kg
GVW: 1.606 kg
Max. trekgewicht: 1.090 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Interieur: Donkerblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Ideale oplossing voor smalle parkeerplaatsen !!! Met 2 goed werkende elektrische schuifdeuren lacht u iedereen uit. Voorzien van een pittige 1.6 109PK motor waarvan de distributie gedaan recentelijk gedaan is. Ze staan wel eens op internet zonder goed werkende deuren, deze werken dus perfect, de airco is ijskoud en de distributieriem is recentelijk vervangen. Kortom, een duidelijke goede omschrijving en daarom kunnen wij niet de goedkoopste zijn maar wel de meest eerlijke!
Wij adverteren precies zoals ieder mag verwachten met kentekens en kilometerstanden in het dashboard gefotografeerd. Ook onderhoudsboekjes open, duidelijke en het maximaal aantal foto's van de binnen- en buitenkant, zodat u duidelijk kunt zien welke opties de auto heeft en andere spec's die het vernoemen waard zijn. Bekijk onze site voor meerdere foto's, want op bijvoorbeeld Marktplaats kunnen namelijk maar maximaal 24 foto's geplaatst worden, op onze site is er geen maximum.
Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen. Indien we het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u gereserveerd.
Inruilvoorstellen "via mail" of nog beter, via APP 06-510 10 354 dienen zo compleet mogelijk aangeleverd te worden. Hiermee bedoelen wij de inkoop site zo compleet mogelijk in te vullen. Let op! Ook de door u gewenste inruilprijs vermelden, daarna kunnen we uw voorstel pas in behandeling nemen.
Voor de vrijwaring van uw auto hebben wij deel II van het papieren kentekenbewijs nodig. Of van voertuigen die na 2014 tenaamgesteld zijn: de 9-cijferige tenaamstellingcode en het kentekenpasje. Met deze documenten kunnen wij de auto vrijwaren en dus overschrijven.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 1007 | Wat een leuke auto!
Het was niet zo gepland. Het was niet in scène gezet. Het doel was simpelweg de Peugeot 1007 te fotograferen op een mooi plein, omringd door gezellige terrasjes en statige gebouwen. In plaats daarvan trok de auto zo veel aandacht, dat redacteur en fotograaf het toegestroomde publiek in geuren en kleuren vertelden over hun ervaringen met de 1007. Een verslag van een redacteur die voor één keer dienst deed als Peugeot-verkoper.
Een leuke, originele en gedurfde auto met echte meerwaarde. Maar vanwege de hoge prijs en het hoge gewicht is het maar de vraag of de Peugeot 1007 een succes zal worden.
Plus
- schuifdeuren zijn handig (maar traag)
- zeer ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- matige prestaties dieselmotor
- forse tildrempel
- schuifdeuren zijn traag (maar handig)
Conclusie
Peugeot durft te vernieuwen met de 1007 en dat wordt door zowel het grote publiek als de Autozine-redactie gewaardeerd. Dit is geen 107 MPV en geen kleine, goedkope of eenvoudige auto. De 1007 is een volwaardige, comfortabele en ruime auto die puur om praktische redenen compacte afmetingen heeft. Wie uit een luxe auto komt, zal de 1007 zeker niet als een grote stap terug ervaren. Daarbij biedt de 1007 een aantal slimme vindingen die het leven aangenamer maken.