Bouwjaar | 26-06-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.419 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-NGP-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.419 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-NGP-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KL Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenweg 37c |
Postcode | 4905 AA |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11500958 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2009 - jul 2013
Technische informatie
Koppel: 435 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.475 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 255 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
- - In verband met onze grote voorraad verzoeken wij u altijd even te bellen voor een afspraak - -
De gewenste auto kan dan voor u klaargezet worden op onze hoofd locatie.
KL auto's biedt u een breed assortiment van honderden topoccasions.
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Uiteraard zijn wij aangesloten bij RDW, VWE en Nationale Auto Pas (NAP).
Door middel van de autopas kunnen wij u dus een kloppende kilometerstand garanderen.
Kijk voor het volledige aanbod op onze website : www.klautos.nl
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
Direct contante betalingen en vrijwaringen.
Wij kunnen ter plaatse tenaamstellen en vrijwaren.
Inruil mogelijk tegen handelsprijs.
De prijzen op internet zijn scherpe meeneemprijzen/handelsprijzen.
U kunt de auto dagelijks komen bekijken op afspraak.
Ma t/m Vr van 09:30 t/m 17:30 uur
Zaterdag van 09:30 t/m 17:00 uur
Zondag van 12:00 t/m 16:00 uur
Bezoek adres :
Havenweg 37c
4905 AA Oosterhout NB
+31-611500958
ww.klautos.nl
We zien u graag verschijnen in onze showroom.
Specificatie en invoerfouten onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.